Повтарящи се плащания

Facebook
Twitter
LinkedIn
XING
Email
placeholder

Посветени на своя ангажимент за ежемесечни ъпдейти, този месец представяме на Вашето внимание новата функционалност – повтаряне на плащания (в Приходи и Разходи).

Тя се различава от вече наличната функция дублиране на плащане (в Приходи и Разходи) по това, че с едно въвеждане приходът може да се настрои да се повтаря през избран от потребителя цикъл до 1 година след датата на въвеждането му. А дублирането, както знаем, само създава еднократен дубликат на вече създадено плащане (В Приходи или Разходи).

Тази функционалност е много удобна, когато:

  1. Въвеждаме регулярни плащания по сключен с наш клиент договор
  2. Въвеждаме нашите регулярни разходи за наеми, за заплати (обща сума) и други фиксирани периодични разходи.

Това значително улеснява тези от Вас, които имат няколко стотин клиента и към всеки от клиентите трябва се въведат периодични Приходи за срока на договора.

Пример: Ако всички договори с Ваши клиенти съдържат плащания веднъж месечно и имате 500 клиента, за 1 година ще трябва планирано да въведете 6000 записа в Приходи. С новата функционалност Вие ще въведете само 500 записа – по 1 за всеки клиент.

Facebook
Twitter
LinkedIn
XING
Email

За повече въпроси и индивидуални
запитвания се свържете
с наш представител!

Ние ще ви дадем пълната информация.

Още публикации