Elvis.bg:
Цялостна мобилна система за
управление на бизнеса

Интегриран софтуер за ERP, CRM и финансово управление, създаден за малкия бизнес.

Управлявай целия си бизнес директно от телефона

Финансово управление в джоба ви
Бърз достъп до приходи и разходи, издаване на електронни фактури от телефона

Издаване на фактури, проследяване на плащания,
Многобройни парични потоци, дългове и активи,
за прогнозиране и планиране на приходи и разходи
Качествено отчитане към Вашето счетоводство.
ERP: Планиране на ресурсите
Всички основни функционалности за управлението на фирмата - както от телефон, така и от компютър.


Складови наличности с безброй складове
Разпределение на бизнеса в търговски райони

Финансов календар на паричните потоци
CRM: Взаимоотношения с клиенти и партньори
Не пропускайте да превърнете потенциален клиент в дългосрочен доверен клиент.
Проследявайте историята на Вашите бизнес взаимоотношения с лекота.
Намирате нови партньори с висок рейтинг и добра история, автоматично издавате документи.

Сключвате сделки на едро, без такси и комисионни.

Какво се е случило досега в elvis.bg?

Мнения на

Доволни клиенти

Дигитален шоурум
16+ функционалности

Достъпен за всички регистрирани потребители. Без анонимни “шпиони”.  Вие решавате каква част от вашата фирмена информация да споделите.

Изберете вашия предмет на дейност, за да бъдете открити от хора и фирми, които търсят фирми като вашата.

Събирайте харесвания от ваши партньори и клиенти.

Свържете се с ваши потенциални клиенти и партньори, като обмените ваши фирмени данни автоматично, само с един клик.

Публикувайте новостите за вашата компания директно през вашия шоурум, за да влезете и на общата стена за новини и оферти.

Публикувайте и кратка фирмена информация, с която да се отличите от конкуренцията и да разкажете за вашите предимства.

Публикувайте вашите продукти на фокус, за да излъчите най-конкурентните си оферти.

ДА! Може да предлагате ваши продукти и услуги и те да бъдат поръчвани директно от ваши бизнес клиенти.

Дигитален офис
100+ модула и  функции

Най-важната информация – синтезирана за вас на дашборда.

Всички колеги могат също да се присъединят. Тях можете да разпределите в различни търговски райони и да им определите една от следните роли:

  • Администратор
  • Мениджър
  • Служител

Друг особено важен модул с все полезни функционалности. Добавете Вашите Патньори – Клиенти и Доставчици, за да можете да работите с тях и да обслужвате плащания от/към тях. Към всеки профил (досие) на партньор, Вие можете да:

  • Добавяте бележки, за да проследявате историята на взаимоотношенията.
  • Прикачвате всякакви документи, които касаят Вас и съответния партньор (договори, анекси, други важни документи) във формат .jpeg и .png
  • Определяте кредитен лимит на съответния партньор, за утвърждаване на политики на ниска кредитна експозиция.
  • Въвеждате индивидуална Търговска отстъпка, която да се прилага винаги, когато работите със Партньора.
  • Използвате бутон за Автоматично напомняне, ако съответния Клиент е забавил Плащане към Вас, към което Вие сте издали фактура.
  • И още много други полезни опции…

Съзадайте и Вашите продукти и услуги, дайте им цени за продажба.  Определете кой продукт в кой склад може да бъде разпределян.

  • Модул, достъпен само за администратори.

В Elvis.bg имате възможност да управлявате неограничен брой складове. А складовете можете да разпределите в различни Търговски райони, според организационната потребност на фирмата Ви. Модул “Складове” помага още, когато:

  • Трябва да проследите артикули (продукти) по наличности и количества и в кой склад.
  • Следите движенията между складовете.
  • Правите ревизия – имате Моментен Складов Отчет с един клик.

В основата на Вашия бизнес са Вашите приходи. Всяка продажба на стока или услуга е Вашият приход. Модул приходи е богат на възможности, като Ви позволява:

  • Да създавате прихода на регулярен принцип (пример: всеки месец да се повтаря)
  • Всеки приход може да бъде дублиран, за да спестите време при въвеждането на прихода.
  • Автоматично да издадете Стокова разписка, Проформа-Фактура, Фактура или Известия – кредитни и дебитни към всеки регистриран Приход.
  • Да съхранявате (да ги качвате през компютър или телефон) допълнителни документи към всеки приход.

Водете Вашите разходи дисциплинирано, за да планирате успешно и да предприемате успешни стратегии. Модул “Разходи” също Ви позволява:

  • Да създавате разхода на регулярен принцип (пример: всеки месец да се повтаря)
  • Всеки разход може да бъде дублиран, за да спестите време при въвеждането на прихода.
  • Да съхранявате (да ги качвате през компютър или телефон) допълнителни документи към всеки разход.

Вашият мениджър в джоба създава за Вас следните документи автоматично на Български и Английски:

  • Стокови разписки
  • Проформа Фактури
  • Фактури
  • Известия – кредитни и дебитни
  • Оферти

Един от най-полезните модули. Финансовият календар на elvis извежда за Вас нагледно всички Приходи и Разходи по дати и по категории – дали са изплатени или все още се дължат. Също така – тук проследявате и начисленият ДДС, което е също много полезно. В модула наблюдавате:

  • Всички платени приходи в месеца
  • Всички дължими приходи в месеца
  • Всички платени разходи в месеца
  • Всички дължими разходи в месеца
  • Всички бележки към партньорите и уговорените дати за контакт с тях – за перфектна организираност.

И разбира се – отчетността. Elvis ви съдейства и в комуникацията с Вашата счетоводна кантора. Издавайте с лекота отчет за:

  • Приходите и Разходите (финансов отчет), по избран от Вас период
  • Продажбите, по избран от Вас период и по служител
  • Складовете и складовите наличности.

ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНО 500 МБ, без допълнително оскъпяване към Вашия абонамент – за първите 1000 документа*, които ще качите.

Двоен архив и интеграция – за максимално спокойствие на всички Ваши документи

Възможност да свържете вашия Elvis профил с профила си в pCloud.com – за допълнителен архив (дублиране) на всички качени в Elvis документи.

Еlvis.bg може да работи и с чуждестранни валути. Добавете към основната валута (лев) и втората валута, с която работите, като регистрирате и съотношението й с основната. Това е достатъчно, за да издадете всяка фактура към “чуждестранен клиент” автоматично.

Директно обменяйте документи и създавайте приходи по сделки с вашите партньори.

Дигитална мрежа
1000+ нови възможности

Търсете продукти, фирми, ключови думи и други характеристики, за да откривате нови партньорства,

Разглеждайте оферти от страната и чужбина, сравнявайте вашите предимства и тези на конкурентите.

Платформата Ви позволява без разходи за документи, хартия и разпечатване, да обмените документи по сделката с ваши партньори – доставчици и клиенти автоматично. Ако ви е сте продавач и вашият клиент също е регистриран в платформата – всички документи, които им издадете – автоматично се предават и към техния Дигитален офис.

За повече въпроси и индивидуални
запитвания се свържете
с наш представител!

Ние ще ви дадем пълната информация.